Základní principy
Požadavky zákazníků a jejich spokojenost jsou základními parametry pro
řízení našich činností a procesů.
Neustále hledáme cesty a nástroje pro zkvalitnění služeb.
Důsledně naplňujeme platné právní a jiné požadavky, které se vztahují
na ochranu ŽP, bezpečnost a ochrany zdraví a kvalitu práce.
Úroveň kvality je závislá na odborné úrovni zaměstnanců, proto
zajišťujeme neustálé vzdělávání a výchovu.
Objektivně hodnotíme environmentální profil a výkonnost kvality.
Stanovujeme každoročně cíle na základě výsledků z předcházejícího
roku.
Pravidelným vyhodnocováním poznatků o požadavcích zákazníků a
následně o jejich spokojenosti si vytváříme podměty pro
zlepšovánízákladem bezpečnosti a ochrany zdraví při práci je
předcházení rizikům a vytváření systémových podmínek pro bezpečnou
a zdravotně nezávadnou práci.
Politika integrovaného systému řízení
V OBLASTI PÉČE O KVALITU.
Rozvíjet společnost se zavedeným a fungujícím systémem kvality,
který bude zajišťovat trvalou kvalitu poskytovaných služeb a šíři
nabízeného sortimentu a tím se stane spolehlivým obchodním
partnerem a dodavatelem, u kterého bude vytvořen pocit jistoty
nejen pro zákazníka, ale i pro zaměstnance.
Vedení společnosti odpovídá za prováděnou analýzu rizik a za vhodné
nastavení systému kritických bodů a za vytváření podmínek k jeho
neustálému zlepšování v oblasti jakosti výrobků a služeb, péče o
životní prostředí a ochrany zdraví při práci.
VE VZTAHU K ZÁKAZNÍKŮM.
Hlavním cílem společnosti je maximálně uspokojovat zákazníky
službami, které mají vysokou úroveň a neustále hledat cesty a
nástroje pro jejich zkvalitnění. Toto je základem úspěchu v soutěži s
konkurencí a rozhodujícím faktorem pro dosažení prosperity.
VE VZTAHU K VLASTNÍM ZAMĚSTNANCŮM.
Zaměřit se na přesvědčení, že zabezpečení jakosti našich výrobků je
úkolem všech zaměstnanců, kteří řídí, provádějí a ověřují veškeré
činnosti ovlivňující kvalitu. Investovat do profesního růstu
zaměstnanců zajištěním výcviku, výchovy a školení, aby byli způsobilí
plnit všechny požadavky této politiky kvality.
OBALPLAST Smrčí s.r.o.,
Smrčí 58, 511 01 Turnov, Česká republika
Proto, aby se společnost Obalplast Smrčí s.r.o stala vyhledávaným partnerem
v oblasti dodávek výrobků z plastických hmot vyráběných v ekologickém a
bezpečném prostředí, se vedení společnosti zavazuje:
VE VZTAHU K PÉČI O ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ.
Plnit požadavky legislativy platné pro oblast životního prostředí s
důrazem na preventivní přístup k této problematice. Udržovat
pořádek na pracovištích a tím minimalizovat rušivé vlivy na okolí.
Provozováním fotovoltaických panelů využívat elektrickou energii z
obnovitelných zdrojů a tím snižovat zatížení životního prostředí.
Trvale plánovitě zlepšovat environmentální profil společnosti při
rozvíjení svých ekonomických aktivit. Pravidelně přezkoumávat
environmentální politiku, cíle a cílové hodnoty. Informovat
zaměstnance v rámci interních školení a ostatní veřejnost na
webových stránkách o vlivech činnosti naší společnosti na životní
prostředí.
Vývoj situace v oblasti vnitřní i vnější úspěšnosti firmy bude pravidelně
přezkoumáván a regulován přijímáním odpovídajících opatření a vytvářením
podmětů pro zlepšování. S firemní politikou integrovaného systému řízení
budeme seznamovat zaměstnance, obchodní partnery i veřejnost. Zajistíme
vyvěšení tohoto dokumentu na veřejně přístupném místě
SYSTÉM ŘÍZENÍ